viernes, 20 de marzo de 2015

Kurs z Malgorzatą Joanną Jenek

Witajcie!

U mnie jak zwykle dużo się dzieje.
Za nami targi patchworku w Sitges ,w przyszłym miesiącu następne w Barcelonie.
A w maju ...kurs z Małgosią z blogu

  http://margott-awszystkocokocham.blogspot.com.es/

Od zeszłego roku nosiłam się z zamiarem zaproszenia Małgosi.Jestem pod wielkim wrażeniem jej prac , są niesamowite !
I udało się !
Skontaktowałam się,omówiłyśmy szczegóły i czekamy na zapełnienie kursu.
Projekt który wykonamy to "Toskanki młyn".
Pudło na przybory krawieckie .Piękne !

Już nie mogę się doczekać ;-)





4 comentarios:

  1. Lał !!!!! Jak ja Ci zazdroszczę !!! Jestem wielką fanką Małgosi twórczości !!! Pozdrawiam Sylwia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sama sobię zazdroszczę ;-)
      A swoją drogą Sylwia jeszcze mamy wolne miejsca ,może sie wybierzesz?:-)

      Eliminar