jueves, 17 de julio de 2014

Chwila dla mamy

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu  pisałam o tym ze postanawiam się zdrowo odżywiać i bardziej dbać o  siebie(co czasem przy trójce łobuzów graniczy z cudem).
Ale  zaczynam przyzwyczajać się do nowych nawyków żywieniowych i powoli zaczynają być widoczne efekty.   
Zaczęłam tez bardziej dbać o pielęgnacje ciała i włosów. Codziennie ,no może prawie :-)staram się poświecić choć chwilę dla siebie.
Najczęściej kiedy mój maluch robi sobie popołudniową sjestę.
Niestety mój budżet nie pozwala mi na drogie kosmetyki,dlatego szukam tanich ,dobrych i domowych ale i tez naturalnych sposobów na dbanie o siebie.
I przyznam Wam szczerze ,ze jako iż jestem osoba praktyczną nie mam wielkiej potrzeby ustawiania stosów kosmetyków na półce w łazience.
Dlatego w mojej codziennej pielęgnacji ciała znalazło się już wiele hitów ,którymi chciałabym się z Wami podzielić.
Dziś chciałabym Wam zaproponować maseczkę z awokado.
Zarówno na twarz jak i do włosów.


Maseczka z awokado ma działanie nawilżające,fajnie natłuszcza  i odżywia skórę twarzy.
Wyciąg z awokado jest  dodawany do kremów i maseczek dla cery dojrzalej,dlatego ze zmniejsza widoczność zmarszczek .
Maseczkę przygotowuje się bardzo prosto.
 -ćwiartka rozgniecionego widelcem awokado
 -łyżeczka oliwy z oliwek lub oleju lnianego
- łyżeczka miodu naturalnego
Wszystko mieszamy drewniana szpatułką i nakładamy na 10-15 minut na twarz i dekolt.
 Po czym zmywamy letnia wodą.

Podobna maseczkę możemy użyć tez na włosy.
Skladniki:
-1 awokado
-2 łyżki oleju z sezamu (moze tez byc oliwa z oliwek czy olejek kokosowy)
-1 łyżeczka mleka

Awokado należy zmiksować blenderem  i wymieszać z oliwą i mlekiem.
Nałożyć na włosy ,przykryć folią spożywczą i zostawić na ok.godzinę.
Spłukać chłodną woda.
Włosy będą jedwabiście miękkie i lśniące.

Czy któraś z Was używała tej metody?Chętnie poznam Wasze opinie.
Jakie są Wasze sposoby?Macie jakieś ulubione?
A Wy macie jakieś naturalne sposoby na pielęgnację twarzy czy włosów ?




3 comentarios:

  1. Najchętniej to ja awokado zjadam, ale muszę wypróbować i maseczek.

    ResponderEliminar
  2. Lubię takie domowe kosmetyki, bo są o niebo lepsze niż te kupione w drogeriach.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    ResponderEliminar