jueves, 6 de febrero de 2014

Czas na zmiany (Mam te moc)

Pisalam Wam wczesniej o tym ,ze potrzebuje zmian na blogu.
I tak tez sie stanie.
Wiekszosc mojego czasu spedzam i poswiecam moim dzieciom,dlatego bedzie wiecej o nas ,o naszym rodzinnym zyciu .O naszych grach i zabawach.
O wycieczkach.
Pewnie  nie raz ,tez cos smacznego upichcimy:-)
Mój najstarszy syn w tym roku bedzie mial komunie ,pewnie i znajdzie sie cos i w tym temacie.
Bedzie tez cos dla mam .Nazwalam to "strefa mama ".
Od jakiegos czasu stalam sie "maniaczka" zdrowego odzywiania i aktywnego stylu zycia.
Pokaze Wam ze majac trójke dzieci mozna uzyskac smukla i zgrabna sylwetke bez glodzenia sie.
I mozna na to wszystko znalezc czas !
A kiedy juz bedzie chwila dla siebie pewnie cos uszyjemy.
Bo o swoich pasjach nie mozna zapomniec:-)
Czy podolam?
Postaram sie :-)
Moze po drodze wpadna do glowy jeszcze jakies pomysly:-)

Ostatnio bylismy w kinie na filmie "Frozen " .Jako ze jestem osoba bardzo wrazliwa ,nie obylo sie bez lez w niektórych momentach;-)Musialam sie niezle ukrywac przed moimi chlopcami .
No bo przeciez co by sobie pomysleli ,ze ta mama to nawet na bajkach placze:-)))
Ach te baby!

2 comentarios:

  1. Bajka cudowna,tez byłam z córką :) życzę powodzenia i wytrwałości w swoich postanowieniach :)

    ResponderEliminar
  2. Oj to chetnie się dowiem czegoś nt. zdrowego odżywiania i trzymania smukłej sylwetki, będę zaglądać :)
    U nas Kraina Lodu na topie, własnie dotarły długo wyczekiwane lalki - Anna i Elza, są prześliczne a moje córki w nich zakochane, zreszta ja też ;)

    ResponderEliminar