martes, 26 de noviembre de 2013

Tildowe Mikolaje i takie tam

Witajcie!

Pewnie wiekszosc z Was zna Tildowe Mikolaje ,choc w tym roku maja swój moment skrzaty firmy Maileg(sa cudne i musze spróbowac uszyc jednego).
Moje Mikolaje zostaly uszyte w zeszlym roku ,ale  jeszcze nie ujrzaly "swiata blogowego";).
Chyba juz czas ...





Na sesje  zalapaly sie  tez misie:)

I domek.


Dziekuje Wam  bardzo za komentarze, to one pozwalaja mi wierzyc ,ze to co robie ma sens.

                                                 Milego dnia:)

10 comentarios:

  1. Ten świąteczny domek jest prześliczny!
    Podziwiam Twój talent i dbałość o szczegóły.
    Pozdrawiam!
    Iza

    ResponderEliminar
  2. mikołaje cudowne domek też...pozdrawiam

    ResponderEliminar
  3. Prześliczne, i domek i mikołajki, to juz nie mogę sie doczekać skrzatów, moje ulubione słodziaki ;o)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dziekuje Piecuszku!Staje przed wielkim wyzwaniem ,ale ja tez sie w nichzakochalam:)Buziaki:)

      Eliminar
  4. Zakochana jestem w Tildowych szyjątkach. Niestety bozia dar do szycia mi nie dała, więc pozostaje mi powzdychać i innych prace podziwiać ! Cudne Mikołaje i domeczek, a misiaczki przesłodkie :)

    ResponderEliminar
  5. no i mogłabym godzinami oglądać twoje prace :))
    Cudne te Mikołaje :)) a jak praca nad Skrzacikiem??
    jak będziesz zadowolona z efektu to może się uśmiechnę o jednego ;))
    buziaki
    Ania

    ResponderEliminar