domingo, 8 de septiembre de 2013

Wakacyjne wspomnienia

Witajcie Kochane!

To juz wrzesien,jak ten czas szybko mija...
Jutro moje urodziny.
Jak zawsze przed tym dniem dopada mnie czas refleksji i zadumy.Co do tej pory zrobilam ,co chcialabym jeszcze osiagnac a co zmienic itd.
Ostatnio brakuje mi oddechu ,doba jest dla mnie za krótka.
W Hiszpanii dzieci ida do szkoly dopiero w czwartek 12 wrzesnia,moze wtedy sie wszystko uspokoi i wróci do normy.Jak dla mnie wakacje mogly byc troche ,krótsze ,bo prawie trzy miesiace to lekka przesada.Nie sadzicie?
W sierpniu spedzilismy tydzien w Galicji (u rodziny mojego meza).
Bylam tam pierwszy raz  i przyznam ,ze bardzo mi sie podoba.Troche mi przypomina Polske,moze dlatego ja polubilam:)Piekne krajobrazy i siejskie zycie na wsi(tego mi brakowalo).
No ale cóz ,wszystko co dobre ,szybko sie konczy.Czas wracac do codziennosci i czekac do nastepnych wakacji.
                                                                   Milego dnia Kochane!














5 comentarios:

  1. Piękne widoki. Z okazji urodzin życzę spełnienia wszystkich marzeń.

    ResponderEliminar
  2. Sto lat! Duża rośnij, mała bądź!!!!! piękne fotografie, cudowna kraina :)))) ściskam!!!

    ResponderEliminar
  3. 100 lat...cudnie wyglądacie a widoki przepiękne:-)

    ResponderEliminar