martes, 2 de abril de 2013

Stól Wielkanocny



Swieta ,swieta i po swietach.

Nasze minely w miare spokojnie ,mielismy dosyc ladna pogode ,w przeciwienstwie do Waszej w Polsce.
Spedzilismy je rodzinnie z dziecmi ,troche za stolem ,troche na wspólnych spacerach.Najwazniejsze ,ze nie przed telewizorem.Oczywiscie z uroczystym sniadaniem.
Chcialam Wam pokazac mój  stól  i obrus który uszylam specjalnie na te swieta ,uszylam go metoda aplikacji.
A na stole kwiaty z mojego ogródka .I moje ukochane tulipany:)Pierwsze w zyciu zasadzone przeze mnie.





Pozdrawiam cieplo :)

8 comentarios:

  1. Sa piękne Uwielbiam tulipany ;) A obrus hmmmm zapiera dech w piersi ...cudowny ;) pozdrawiam serdecznie z zimnych Germany ;)

    ResponderEliminar
  2. Ale pięknie u Ciebie...a obrus jest prześliczny...brakuje mi zdjęcia które by przedstawiło obrus w całości:)
    Pozdrawiam poświątecznie, Basia:)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Masz racje Basiu.W sumie robilam na szybkiego I jakos nie pomyslalam:)

      Eliminar
  3. Przepiekny i jedyny w swoim rodzaju! Pozdrawiam serdecznie :)

    ResponderEliminar
  4. Aż chce się usiąść do tak pięknie nakrytego stołu:)

    ResponderEliminar