lunes, 11 de febrero de 2013

Nowe meble i powrot

Witajcie!
Boze to juz cztery miesiace od ostatniego postu .Jak ten czas leci.
Postanawiam poprawe i juz mam nadzieje troche odnowic ten blog  i czesciej tu zagladac .
Stesknilam sie za Wami.
Jakis czas  temu dorobilam sie w koncu nowych mebli do salonu .Chcialabym je pokazac .Salon jeszcze nie wyglada tak jak ja tego zyczylabym sobie ,ale brak funduszy i czasu nie pozwala mi na to.
Borykalam sie miedzy meblami z Ikei  a tymi ktore kupilismy ,ale w tych zakochalam sie od pierwszego wejrzenia.Stylowe ,biale z grubym blatem debowym,mam nadzieje ze starcza na dlugie ,dlugie lata.Zreszta same ocencie.
































4 comentarios:

  1. Ależ piekne te meble. Takie dwukolorowe połączenia-biel i brąz -fenomenalnie się prezentuje.

    ResponderEliminar
  2. prześliczne mebelki:)))))))) ale ładnie u Ciebie! pisz częściej, a nie raz na 4 miesiące:)))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dziekuje Scraperko!!!Postaram Sie napewno jakos zabraklo mi weny tworczej.Tak czasem bywa:(

      Eliminar